Veelgestelde vragen – Mivoza Nederland
Meteen naar de content

Veelgestelde vragen

Contact

Wat is jullie contactinformatie?
Bedrijfsnaam: DongGuan City YunLing Electronic Technology co,.ltd
Bedrijfsadres: Kamer B505, Jinhai Building, 56 Guantai Boulevard,
Nancheng Street, Dongguan, Guangdong, 523000, CN
Bedrijfslicentienummer: 91441900MA4UTXQG6H
E-mail: info@mivoza-nederland.nl

Betaling

Welke betaalmogelijkheden zijn er in jullie webwinkel?
Je kunt betalen met iDeal, Bancontact, en creditcard (Mastercard, Visa en AMEX).

Mijn betaling is geannuleerd. Wat moet ik nu doen?
Het kan soms gebeuren dat een betaling wordt geannuleerd. Helaas hebben we hier geen invloed op. Probeer in dit geval de bestelling opnieuw te plaatsen.

Ik wil graag een factuur ontvangen voor mijn bestelling. Is dit mogelijk?
Ja, dit is mogelijk. Stuur een e-mail naar info@mivoza-nederland.nl. Zij zullen je dan zo snel mogelijk een factuur sturen.

Mijn kortingscode werkt niet. Hoe kan dat?
Helaas is het niet mogelijk om verschillende kortingen te combineren. Als je bijvoorbeeld een bundelkorting hebt omdat je meerdere producten hebt gekocht, kun je die niet combineren met een andere kortingscode.


Bestelling en levering

Hoe lang is jullie levertijd?
Mivoza vindt het milieu erg belangrijk en doet daarom zijn best om bij te dragen aan een betere wereld met minder vervuiling. Daarom werken we met bulkbestellingen en versturen we alleen de producten die daadwerkelijk besteld zijn. Zo proberen we co2-neutraal te werken.

Daarom is onze gemiddelde levertijd 7 - 15 werkdagen.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Om jou, de klant, te compenseren voor de iets langere levertijd, nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Al onze producten worden 100% GRATIS aan je deur geleverd. Er is geen minimale bestelhoeveelheid vereist.

Kan ik ook een dag of tijd voor levering kiezen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk omdat de producten met internationale verzendmethoden worden verzonden. Je ontvangt van ons een e-mail dat het pakket is verzonden. Je kunt het pakket volgen via het Track & Trace systeem.

Het is mogelijk dat je op de dag van levering niet thuis bent. Het pakket wordt dan bij je buren afgegeven of naar een servicepunt gebracht, en je ontvangt hierover bericht.

De verwachte levertijd is verstreken, waar blijft mijn bestelling!
In 99% van de gevallen worden bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het soms voorkomen dat de levering van een bestelling vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling op elk moment controleren op de pagina "Bestelling volgen".

Heb je 1 week na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Ik mis enkele producten in mijn bestelling. Hoe kan dat?
Omdat we met verschillende leveranciers werken, is het mogelijk dat producten apart worden verzonden. Als er artikelen in je bestelling ontbreken, ontvang je die meestal na 2-3 dagen.

We verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit kan veroorzaken.

 

Retourzendingen & terugbetalingen

Ik wil een artikel terugsturen, wat moet ik doen?
Volg de instructies in ons retourbeleid.


Track & Trace

Waar kan ik mijn Track & Trace code vinden?
Op de Track & Trace bestelpagina kun je je e-mailadres en bestelnummer invullen om je pakket te volgen.

De track & trace code geeft geen informatie, hoe kan dat?
Vanaf het moment dat je pakket bij het verzendbedrijf aankomt, is de Track & Trace informatie beschikbaar. Houd er rekening mee dat er vertragingen kunnen optreden.

Ik heb geen Track & Trace e-mail ontvangen. Hoe kan dit?
Het is mogelijk dat je e-mail in de spambox terecht is gekomen. Als je geen e-mail hebt ontvangen, stuur ons dan een e-mail en we zullen hem opnieuw versturen.

Je kunt de status van je bestelling op elk moment controleren op de pagina "Bestelling volgen". Voer hier je bestelnummer en e-mailadres in.